Recomendaçons importantes para a XII Marcha às Cadeias. Itinerários e horários definitivos

25353803_1505838266179773_2239802099772595465_n

Partilhamos com vós os horários e itinerários definitivos da XII Marcha às Cadeias, lembrai, na madrugada da sexta-feira ao sábado 21 de abril!! COLUNA NORTE: Saída de Compostela o sábado 21 de abril às 03:00, na dársena de autocarros de La Salle. Parada em Lugo às 04:50 no edificio da Xunta. Parada na Marinha Lucense, Barreiros, no Restaurante O Asador às 06:00. Destinos: às 07:40, chegada ao Centro Penitenciario de Villabona, onde mantenhem afastado ao preso independentista Raúl Agulheiro. Partiremos a Topas (chegada aproximada às 11:40), onde está dispersado Diego Santín. Depois, cara Mansilla de las Mulas (chegada aproximada 14:40),…
Read more

Horarios e itinerarios da XII Marcha às Cadeias 2018

16129849767_486950e929_b

O sábado, 21 de abril de 2018, terá lugar a duodécima Marcha às Cadeias, organizada pola asociación de amizades e familiares dos presos e das presas independentistas galegas Que Voltem Para a Casa! A través da Marcha ás Cadeas, Que Voltem Para a Casa! denuncia a situación de excepcionalidade que están a sofrer as nosas amigas e familiares presas e dispersadas a centos de quilómetros dos seus fogares; tamén trata de achegarlles aos presos e presas independentistas galegas o cariño e a forza que as persoas solidarias que participan nela queren transmitirlles. Este ano organizaremos 2 columnas, cos seguintes percorridos…
Read more

Passo a passo começamos a caminhar cara a XII Marcha às Cadeas 2018

DT1KWXRXkAA2Co4.jpg large

A associaçom de familiares e amigos/as dos presos e das presas galegas Que Voltem! organiza umha nova ediçom da Marcha às Cadeas para exigir o cumprimento dos dereitos humanos dos presos e presas independentistas e reclamar o fim da política de dispersom e afastamento. Que Voltem! decidiu trasladar para a primavera de 2018 a mobilizaçom que tradicionalmente se celebra por volta do Nadal. Deste jeito, a XII ediçom da Marcha às Cadeas terá lugar o sábado 21 de abril, coincidindo coa semana na que se comemora o Dia Internacional dos Presos e Presas Políticas. Como em anteriores ediçons, o objetivo…
Read more

Recomendaçons importantes para a XI Marcha às Cadeias 2017

16129849767_486950e929_b

Para facilitar a viagem e evitar qualquer problema com a Guarda Civil, fazémos-vos as seguintes recomendaçons: Levar o bilhete de identidade ou passaporte. Chaleque reflector, dos que se tenhem que levar no carro, como os que aparecem na imagem. Se nom tes, avisa que te proporcionamos um! Roupa de abrigo e para a chuva. Calçado e roupa de reposto. Comida e bebida, ainda que faremos paradas, os preços das estaçons de serviço som muito elevados. Bandeiras da pátria, das presas galegas, faixas… Gaitas, pandeiretas ou qualquer outro instrumento, como buzinas marítimas ou alto-falantes, etc., que poidam fazer ruido para que…
Read more

CÂMBIOS IMPORTANTES! Itinerários e horários definitivos da XI Marcha às Cadeias 2017

afiche-concentracion-xi-marcha-as-cadeias_mesa-de-trabajo-2

Com motivo dos recentes traslados dos presos independentistas Roberto Rodríguez Teto à prisom de Dueñas (Palencia), Eduardo Vigo a Aranjuez (Madrid) e Raul Agulheiro a Villabona (Asturias), vémo-nos na obriga de reprogramar itinerários e horários da XI Marcha às Cadeias 2017. Os itinerários e horários ficam do seguinte jeito: COLUNA NORTE 4:00 da madrugada saída de Compostela o sábado 4 de fevereiro, na dársena de autocarros de La Salle 6:00 parada em Lugo na estaçom de autocarros 9:00 chegada ao Centro Penitenciario de Villabona (Asturias), onde mantenhem afastado ao preso independentista Raul Agulheiro Cartoy 9:45 saída cara Dueñas (chegada aproximada às…
Read more

HORÁRIOS E ITINERÁRIOS PROVISIONAIS DA XI MARCHA ÀS CADEIAS

afiche-concentracion-xi-marcha-as-cadeias_mesa-de-trabajo-2

Partilhamos os horários e itinerários da XI Marcha às Cadeias. Desta vez, movilizámo-nos em 2 colunas, com 4 pontos de partida na Galiza: Compostela e Lugo (Norte) e Vigo e Ourense (Sul). COLUNA NORTE: Saída de Compostela o sábado 4 de fevereiro às 06:00, na dársena de autocarros de La Salle. Parada em Lugo às 08:00 (ponto ainda por concretar). Destinos: às 12:30, chegada ao Centro Penitenciario de Villanubla, onde mantenhem afastado ao preso independentista Roberto R. Fialhega Teto. Depois partiremos a Mansilla de las Mulas (chegada aproximada às 15:30), onde estam dispersad@s Maria Osório e Antom Santos. Neste ponto…
Read more

Raul Agulheiro entrega petiçom de traslado a umha cadeia em Galiza

raul2

Raul Agulheiro Cartoy, vizinho de Barreiros, vém de entregar, o 19 de dezembro, um escrito de petiçom de traslado à terra perante a “Dirección General de Instituciones Penitenciarias”. Raul foi detido na sua casa, em Compostela, em outubro de 2014. Nestes anos estivo em distintas cadeias: Soto del Real (589km), Mansilla de las Mulas (347km), Zuera (894km), e agora atopa-se na prisom de Estremera (a 676km). Só em 2016 familiares e amig@s de Raul gastamos a importante suma de 9071.45€ e percorrimos 75.726km, para estar com el tam só 40 minutos a través de um vidro, ou duas horas em…
Read more

Crowdfunding 2017: Rematar com a dispersom. Traze-las para a casa!

imagen-de-portada-concentracion-x-marcha-as-cadeias-01-01

http://www.verkami.com/projects/16703-rematar-com-a-dispersom-traze-las-para-a-casa Queremos contagiar-vos das nossas forças e ganas de levar-lhes todo isto o próximo 4 de Fevereiro, que nos acompanhedes, que colaboredes, que vos comprometades nesta luita. Umha das peças fundamentais deste projecto é material feito, precisamente, por um dos presos, Antom Santos. As recompensas seram os propios desenhos originais ou material feito com eles. A que destinaremos as vossas aportaçons A maioria do que consigamos com este crowdfunding (porque ímo-lo conseguir!!) está destinada aos gastos que conleva a organizaçom e o desenvolvemento da XI Marcha às Cadeias (como pagar os autocarros que trasladem às pessoas solidárias até os centros…
Read more

XI Marcha às cadeias, traiamo-l@s para casa!

XI Marcha

Mais um ano, em Que Voltem Para a Casa já estamos a aquecer motores, preparando-nos para levar-lhes a Antom, Teto, Eduardo, María e Raúl toda a nossa força e carinho; para ir berrar, bem alto e claro, às prisons onde as mantenhem afastadas que as queremos na casa. Vamos deixar-lhes bem claro que nom há distância nem muro que poida parar a nossa solidariedade. Os próximos 3 e 4 de fevereiro decorrerá esta Onceava Marcha às Cadeias; iremos dando mais informaçom sobre horários, itinerários e atividades solidárias q se vam desenvolver para que, de novo, a Marcha às Cadeias tenha…
Read more

(Comunicado) A cinco anos do encarceramento de Maria, Eduardo, Teto e Antom, QUEREMO-LAS NA CASA!

x-marcha-as-cadeias2

Nestes dias cumprem-se 5 anos das detençons e encarceramentos dos companheiros e companheira Maria Osório, Roberto Rodriguez, Antom Santos e Eduardo Vigo. Cinco anos incumprindo-se sistematicamente os seus direitos humanos e fundamentais, desde o momento mesmo das suas detençons. Cinco anos de denúncia também sistemática desde Que Voltem Para a Casa desta situaçom: das detençons incomunicadas em todos os casos, medida que segundo os organismos de Direitos Humanos das Naçons Unidas teria que estar proibida; do segredo de sumário sistematicamente aplicado às companheiras e companheiros detidas/os por motivos políticos, que debilita sériamente o seu direito à defensa efeitiva; do papel…
Read more