HORÁRIOS E ITINERÁRIOS PROVISIONAIS DA XI MARCHA ÀS CADEIAS

Partilhamos os horários e itinerários da XI Marcha às Cadeias. Desta vez, movilizámo-nos em 2 colunas, com 4 pontos de partida na Galiza: Compostela e Lugo (Norte) e Vigo e Ourense (Sul).

COLUNA NORTE:

Saída de Compostela o sábado 4 de fevereiro às 06:00, na dársena de autocarros de La Salle.

Parada em Lugo às 08:00 (ponto ainda por concretar).

Destinos: às 12:30, chegada ao Centro Penitenciario de Villanubla, onde mantenhem afastado ao preso independentista Roberto R. Fialhega Teto. Depois partiremos a Mansilla de las Mulas (chegada aproximada às 15:30), onde estam dispersad@s Maria Osório e Antom Santos. Neste ponto faremos parada para jantar e agardaremos à chegada da Coluna Sul, para ir juntas até a prisom de Mansilla.

Chegadas: 20:30 a Lugo, 22:30 a Compostela.

COLUNA SUL:

Saída de Vigo o 3 de fevereiro às 23:00, na Praça do Couto («dos Cabalos»)

Parada em Ourense às 00:30 na estaçom de autocarros.

Destinos: às 09:00, chegada ao Centro Penitenciario de Estremera, onde está afastado o companheiro Raúl Agulheiro. Ás 11:00 temos prevista a chegada ao Centro Penitenciario de Ocaña, onde seguiremos berrando bem alto para que nos escoite Eduardo Vigo. Por último, a chegada ao Centro Penitenciário de Mansilla está prevista para às 16:30, onde nos juntaremos com a Coluna Norte para levar-lhes todo o nosso carinho e solidariedade a Maria e Antom nesta última etapa da XI Marcha às Cadeias.

Chegadas: às 21:30 chegada a Ourense, e às 23:00 chegada a Vigo.

Para anotar-te à XI Marcha podes faze-lo a través dos seguintes meios:

Nom demores mais e anóta-te já!! Vamos demostrar-lhes que nom há muros nem distáncias que poidam parar à nossa solidariedade!!

2017: REMATAR COM A DISPERSOM. TRAZE-LAS PARA A CASA!! 

afiche-concentracion-xi-marcha-as-cadeias_mesa-de-trabajo-2