DEFENDAMOS OS SEUS DIREITOS!! TRAIAMO-LAS DE VOLTA PARA A CASA!!

No día de hoje, 15 de novembro, @s pres@s independentistas galegas comezam umha campanha polo seu inmediato translado à terra que se desenvolverá nos próximos meses de novembro e dezembro, na que faram entrega de um escrito de petiçom de translado a umha prisom galega, perante a Direcçom Geral de Instituçons Penitenciárias a medida que cada um/a delas/es tenha revissom de condena.

Para acompanhar a sua protesta, dende a Asociación de Familiares e Amig@s Que Voltem para a Casa! damos comezo à campanha “Traiamo-las de volta para a casa!”, da qual iremos informando nos próximos días.

Com esta campanha pretendemos sensibilizar à sociedade galega da vulneraçom de direitos reiterada que se dá contra @s noss@s familiares e amig@s. Ponher enriba da mesa que a dispersom é um problema que afecta às pessoas achegadas (e nom só @ pres@) obrigando-as a percorrer centos de kilómetros todas as fins de semana, com as conseqüências que isto conleva para a nossa saude. Nom é só o perigo nas estradas, que nos estemos jogando ter um accidente cada vez que imos ver durante tam só 40 minutos aos nossos seres queridos, senom também os nervos e o desgaste que isto nos provoca.

Só em 2016 percorrimos 272.892 kilómetros e gastamos a elevada suma de 35.948€.

DEFENDAMOS OS SEUS DIREITOS!!
QUEREMO-L@S NA TERRA!!

infografia-dispersom