X Marcha. Jornadas Solidárias e recomendaçons para a Viagem.

Em Que Voltem Para a Casa! já estamos em marcha… e estamos a preparar, com muita implicaçom de distintas pessoas e coleitivos, umhas Jornadas Solidárias que vam ter lugar entre os dias 8 e 14 de Janeiro em diferentes pontos da Galiza: Vigo (L.S. Faisca), Compostela (A Gentalha do Pichel), Ourense (A Galleira), Burela (Xebra!), A Guarda (C. S. O Fuscalho)… com o objectivo de dar um último “empurrom solidário” à X Marcha.

Próximamente partilharemos com vós a informaçom detalhada destas Jornadas, nas que vos animamos a participar, assistindo e fazendo possível a Décima Ediçom da Marcha às Cadeias.

Se ainda nom estás anotad@ para a viagem, nom demores! podes faze-lo enviando o teu nome, lugar de partida e telefone de contacto a: marchaascadeas2016@gmail.com

Polo de agora, como cada ano, para facilitar a viagem e evitar qualquer problema… fazémos-vos as seguintes recomendaçons:

  • Levar o D.I.
  • Chaleque reflector, dos que se tenhem que levar no carro.
  • Roupa de abrigo e para a chuva. Calçado e roupa de reposto.
  • Comida e bebida, ainda que faremos paradas, os preços das estaçons de serviço som elevados…
  • Bandeiras da pátria, das presas galegas, faixas…
  • Gaitas, pandeiretas… ou qualquer outro instrumento, como buzinas marítimas, alto-falantes… que poda fazer ruido e que escoitem as presas.

Permanecei atent@s às novas! venhem datas carregadas de solidariedade e boa companhia! 

2016 DERRUBAR OS SEUS MUROS. TRAZE-LAS PARA A CASA!!